Twitter Jana

środa, 30 września 2009

Kolejny kilogram oraz centymetr w pasie i biodrach mniej (wrzesień 2009)

NOTATNIK ODCHUDZANIA
Miesiąc 8

Bardzo udany miesiąc!

Nie tylko pozbyłem się 1 kg (112 kg) oraz 1 cm w pasie (113 cm), ale także w biodrach nastąpił spadek o 1 cm (112 cm). Taki obrót sprawy to powód do wielkiej radości. W ten bowiem sposób talia dogoniła biodra pozostając w odległości 1 cm. Teraz oba wskaźniki powinny wspólnie maleć, gdyż nie wydaje mi się, aby talia była w stanie przeskoczyć biodra :) W jakimś okresie mogą następować zmiany milimetrowe trudno dostrzegalne dla mojego metra.

W kolejnym wpisie postaram się porównać kwartalne wyniki. Zastanawiam się także nad rzuceniem sobie wyzwania tej jesieni. Czegoś co pozwoli mi zadać prawy sierpowy mojej otyłości.

A tymczasem... cieszę się z osiągnięć tego miesiąca :-)))

1 komentarz:

  1. Chcesz schudnąć zapisz się na brazylijskie ju jitsu, albo na muay thai. Ćwicząc 3 razy w tygodniu 1,5 h stracisz na wadze bardzo szybko ! A i w grupie ludzi, którzy muszą się tak samo wysilać, bedzie łatwiej Tobie. Odpuść sobie wymyślne ksiązki na temat tego jak schudnąć. Po prostu staraj się jeść kolacje do godz 19, staraj sie jeść więcej mieśa i surówek, a mniej makaronów, kaszy i ziemniaków. Nie odmawiaj sobie najedzenia się, lecz jedz pełno wartościowe skłądniki i tak jak mówie, taki trening jak na wyżej wymienionych sportach walki, jest najlepszy, bo jest prawdziwy, nie wymyślny. Także nie bój się iśc na sporty walki, nie wyobrażaj sobie nie wiadomo czego, tylko pójść schudnąć ;) a przy okazji będziesz miał dobrą zabawę. Pozdrawiam i życzę sukcesów !

    OdpowiedzUsuń